Tematy prac licencjackich z Marketingu skupiają się na rozmaitych kwestiach związanych promocją usług i produktów. W poniższym tekście przedstawimy konkretne przykłady problematyk tego typy prac. Poza tym zaprezentujemy tutaj również użyteczne porady, które działają wszędzie, niezależnie, czy jest to Warszawa, czy też nie.
Podczas wyboru tematyki swojej pracy licencjackiej z Marketingu musisz mieć na względzie zarówno swoje ambicje zawodowe, jak i stan rynku pracy, na którym będziesz działać. Przykładowo, jeśli w Twoim mieście jest wiele agencji interaktywnych, a Ciebie interesuje promowanie produktów w Internecie, to zawsze możesz napisać pracę dyplomowaną pod tytułem “wykorzystanie marketingu internetowego na przykładzie danej firmy”. Ekspert od marketingu internetowego zawsze znajdzie pracę, niezależnie, czy jest to Warszawa, czy też inne miasto.
Przykładowe tematy licencjatów z Marketingu.
Twoja praca licencjacka nie powinna więc być dziełem oderwanym od wolnego rynku. Można powiedzieć, że jest wręcz przeciwnie. Praca dyplomowa powinna stanowić swego rodzaju przygotowanie do Twojej kariery zawodowej. Poniżej prezentujemy konkretne tematy licencjatów z zakresu Marketingu.
- Ocena strategii marketingowej danej firmy.
- Kreowanie wizerunku firmy za pomocą marketingu personalnego.
- Badanie efektywności instrumentów promocji w danej firmie.
- Analiza działań z zakresu marketingu bezpośredniego w wybranym przedsiębiorstwie.
- Ocena efektywności nowych trendów w marketingu.
- Promocja usług i produktów w mediach społecznościowych.
- Rola autorytetu w marketingu
- Badanie efektów działań promocyjnych danego banku.
- Wykorzystanie elastyczności cenowej we współczesnym marketingu.
Tematy prac licencjackich z Marketingu
Tak czy inaczej, podczas wyboru odpowiedniej tematyki warto poradzić się swojego promotora. On na pewno powie Tobie, czy tematyka Twojej pracy dyplomowej jest dla Ciebie odpowiednia, czy też nie. Warto korzystać z wiedzy i doświadczenia osoby, która Ciebie promuje.
“Liczby rządzą światem”. Pitagoras
Jest jeszcze jedna rzecz, którą musisz mieć na względzie. Mianowicie chodzi tutaj o to, czy dana problematyka jest możliwa do przebadania. Innymi słowy, w pewnym momencie tworzenia swojego licencjatu z Marketingu będziesz musiał operować na konkretnych liczbach i innych informacjach. Decydując się na daną problematykę, musisz mieć pewność, że z niezbędnymi danymi nie będzie problemu. Ta zasadza działa wszędzie. Niezależnie, czy jest to Warszawa, czy też inne miasto.
Tematy prac licencjackich z Marketingu – podsumowanie.
Tematy prac licencjackich z Marketingu podejmują różne, często bardzo praktyczne kwestie związane z promocją usług i produktów. Twój licencjat może być wizytówką, która prezentuje Twoją wiedzę i umiejętności. Może on stanowić argument, który może Tobie pomóc zdobyć ciekawą posadę. Jest tylko jeden warunek, aby tak było.
Przede wszystkim Twoja praca licencjacka z Marketingu musi mieć praktyczny charakter i koncentrować się na problemach, które występują w prawdziwym biznesie. Jeśli Twoja praca dyplomowa będzie jedynie teoretycznym wywodem, to nie pomoże ona Tobie w karierze w mieście Warszawa. Możliwe, że Twój licencjat z Marketingu będzie dla Ciebie wstępem do otworzenia własnego biznesu, który będziesz z sukcesem prowadzić.
Prace licencjackie z Marketingu – pomoc